Hlavní stránka

Na hlavní straně naleznete inspiraci na výlety z vašeho okolí. Z široké nabídky možností vám přednostně zobrazujeme ty, které jsou k vám vzdálenostně nejblíže. Pod sekcí “Označená místa” se nachází výlety, které jste v minulosti označili srdíčkem, čili se k nim můžete snadno a rychle vracet z hlavní stránky. Na samotném konci stránky se nachází vybraný článek týdne z našeho blogu.

Tipy na výlet

Pod sekcí “Tipy na výlet” lze najít všechny výlety které máte k dispozici. Výlety je možné filtrovat podle krajů (kliknutím na “Vyberte si balíček”). Celý seznam výletů můžete seřadit po kliknutí na dvě šipky vpravo nahoře - zde si vyberete řazení podle vzdálenosti nebo hodnocení. Pro odvážné dobrodruhy jsme připravili funkci náhodného výběru (ikona hracích kostek).

Detail výletu

Zde se dozvíte všechny informace o daném výletu. Nachází se tu samotný popis, náročnost, hodnocení ostatních uživatelů, výzvu, fotografie a navigaci na dané místo. Pro VIP členy jsou připravena užitečná doporučení, informace o dopravě či parkování.

Označená místa

V úseku “Označená místa” naleznete všechny výlety, které jste v minulosti označili ikonkou srdce. Vaše oblíbené výlety tak máte vždy přehledně na jednom místě.

Dokončené výlety

V této sekci se nachází seznam všech výletů, které jste s naší aplikací úspěšně absolvovali. Můžete se tak zpětně podívat, která místa jste již navštívili.

Fotosoutěž

V oddílu “Fotosoutěž” najdete každý měsíc novou soutěž o nejzajímavější uživatelskou fotografii.

Blog

V sekci “Blog” jsou odkazy na nejnovější články z našeho cestovatelského blogu. Stačí kliknout na obrázek odkazující na článek a pustit se do čtení.

Uživatel

Zde se vyskytují všechna důležitá uživatelská nastavení. Můžete nahrát profilový obrázek, pozvat vaše přátele, provést změnu hesla, změnit volitelné údaje (pohlaví, datum narození, kraj, město), zrušit zasílání newsletteru nebo získat VIP členství. Rovněž nám z uživatelské sekce můžete jednoduše poslat zpětnou vazbu, veškeré návrhy a připomínky. Najdete zde také nápovědu, často kladené otázky a podmínky používání aplikace.

FAQ

Jak se zaregistruji do aplikace Zažijkraj.cz?

Do aplikace Zažijkraj.cz se lze registrovat skrze svůj email. Na úvodní stránce klikněte na záložku "Registrovat", vyplňte povinné údaje a tlačítkem potvrďte. Dostanete se zpět na hlavní stranu s výzvou o znovu přihlášení a potvrzení uvedeného emailu - buď kliknutím na odkaz přímo z emailu nebo opsáním krátkého kódu.

Jak změním heslo?

Změnu hesla lze provést při otevření postranního menu po kliknutí na sekci “Uživatel” -> “Změnit heslo”. Není potřeba znát heslo původní.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Pro obnovení hesla stačí při přihlášení kliknout na výzvu “Zapomněl jsem heslo”. Budete vyzvání k zadání vaší emailové adresy, na kterou přijde autorizační kód. Tím vám bude umožněno zadat heslo nové.

Jak smažu účet?

V postranním menu zvolte sekci “Uživatel”, kde naleznete výzvu “Smazat účet”. Dále se řiďte pokyny na obrazovce.

Jak zakoupím VIP?

VIP lze zakoupit v sekci “Uživatel” pod tlačítkem “Získat VIP”, případně kliknutím na zámek v sekci “VIP zóna”. Následně si vyberete délku trvání a provedete platbu.

Je aplikace zdarma?

Aplikace je zdarma, lze však dokoupit další balíčky výletů či VIP funkce.

Mám návrh na spolupráci/vylepšení aplikace. Kam vám mohu napsat?

Veškeré vaše dotazy, podněty a připomínky můžete zadávat rovnou v aplikaci pod sekcí “Uživatel” tlačítkem “Napište nám”. Případně nás kontaktujte na help@zazijkraj.cz.

Jsou záznamy z mých výletů vidět veřejně?

Při vyplňování záznamu o navštíveném výletu si můžete zaškrtávacím políčkem zvolit, jestli bude váš záznam viditelný veřejně, nebo ne.

Jsou mé fotografie vidět veřejně?

Všechny fotografie jsou defaultně uloženy jako soukromé. Pokud chcete vaší fotografii zveřejnit, vyberte v nastavení položku “Nastavit jako veřejné”.

Přidal/a jsem fotografii, ale ta se nezobrazuje. Co mám dělat?

Každá veřejně viditelná fotografie musí nejprve projít schvalovacím procesem z naší strany. Vyčkejte prosím na její schválení.

Chtěl/a bych zrušit zasílání newsletteru. Jak to udělat?

V sekci “Uživatel” lze pod tlačítkem “Změnit volitelné údaje” provést zrušení zasílání newsletteru.